Ska man vara superhurtig idag?

Nu sitter man här på jobbet och filosoferar... funderar... och tänker, "Fan vad mycket skräp jag har ätit i helgen!".
En hel del godis, samt snabbmat, plus att jag inte tränat en enda dag i helgen! :O
Lathet, trötthet och the fact att jag var sympatibakis igår, gjorde mig orörlig hela helgen!

Men som sagt.. nu filosoferar, funderar och tänker jag... skulle man ta och vara lite extra hurtig idag?
Jag jobbar inte någon lång dag, kanske man skulle ta sig en joggingtur med hunden, och sen fara till gymet på kvällen?
Låter skitbra nu, får väl se hur hurtig jag är efter att ha jobbat ett par timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback