Idag har det varit jul i vårt hus!

Idag var vi som sagt och julpyntsshoppade!
Vi kom hem med två tomtar, julgardiner till köket och vardagsrummet, juldukar till köket och vardagsrummet, och nya juliga ljus. Sen har vi en låda med julgrejer uppe i förrådet också, jag försöker få Andreas att springa upp och hämta den men det slutar säkert med att vi hämtar den tillsammans efter vi har varit ut med jycken.

Det är så mysigt med jul!
Sen har vi lyssnat på en hel del jullåtar med min absoluta favorit, Frank Sinatra, idag. Snacka om julstämning!
Jag önskar bara att vi hade plats med en julgran också så man kunde känna julstämningen lysa på morgonen när man kliver upp!

Bilder imorgon!

Kommentarer
sara sa..

med lite julmusik kommer man lätt in i rätt stämning, mysigt :)

Jenny sa..

Javisst. Och dom kostade bara 2 för 99kr också.

hehe oops! men marsipan var faktiskt min andra gissning :)

2008-11-30 @ 02:10:32
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback