Detta är inte normalt!

Denna blogg skapades den fjärde juni, och efter vad jag kommer ihåg så har jag lyckats sjuka ner mig fyra gånger, varav 2 gånger varit rejäla.
Well, time for the fifth time! Jag är sjuk igen!
Helt galet! Jag kände mig helt kry igår när vi var på stan. Vi kom hem, åt, kikade lite på TV och på kvällen gick vi på långpromenad med Zeus (iklädda täckbyxor och hela köret!). När vi kom hem så kände jag mig lite snuvig.
Satt lite vid datorn, gick och la mig i sängen och läste, och då kände jag mig betydligt mer förkyld än när vi kommit hem.

Nu när jag vaknade på morgonen så är jag super-täppt i näsan och har feber.
Vad är det för fel på mitt immunförsvar? Eller har Moder Jord något emot mig? :(

Kommentarer
Karin sa..

krya på dig!!!


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback