Nice relaxation!

Jag har just kommit hem från att ha spenderat kvällen med Andreas underbara syster och hennes vackra barn :)
Vi har snackat skit, skrattat, tittat lite på TV och jag har framför allt gosat med deras kissebäbis. Och fotat kissebäbis!
Usch, jag hatar att vara runt katter, det får mig att sakna mina ännu mer! :P

Nu ska vi käka lite varmkorv och förmodligen se film.
Sen hade jag tänkt lägga upp receptet på världens godaste kladdkakemuffins, som jag skrev om
här. Men det blir förmodligen imorgon, jag är nog för lat för att blogga nåt mer ikväll.
Jag har bakat 2 gånger efter det där inlägget men har inte lyckats fota dem förrän idag... de har helt enkelt tagit slut för fort!

Ha en trevlig kväll, allihopa!

Kommentarer
Martina sa..

Ja usch :( längr straff tycker jag


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback