iPoden, min bästa vän!


Jag har kommit på VÄRLDENS bästa sätt att hantas med ett av världens tråkigaste sysslor - motionen.
HATAR verkligen att motionera, jag önskar att jag var liten och slank så jag slapp motionen och endast kunde fokusera på styrketräningen, men tyvärr är jag inte en sån som alla i Andreas familj - en sån som kan äta vad som helst utan att behöva oroa sig, eller ens motionera.
Anyway, varför jag inte kommit på denna idé förut förstår jag då inte, skyll på att jag är från Öjebyn.

Ladda upp mina favorit TV-program till poden och glo på det medan jag traskar eller joggar. Just nu är jag mitt inne i Girlicious, även fast jag redan sett alla avsnitt och vet vem som vinner. Jag är en sucker för såna där program, Girlicious, America's Next Top Model och andra såna program.
På listan att ses står The Apprentice, Fight Girls, Beauty and The Geek, SNL, The Girls Next Door, The L Word och The Office. Där har jag ju motionsmaterial för flera veckor framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback