Bodyjam


Någon (nybörjare?) som har prövat på det och har några åsikter om denna gruppträning?
Jag är så grymt sugen på att pröva på! Vanligtvis dansar och skuttar jag endast runt
1. om jag är ensam hemma, t.ex. idag. Då blir städningen väldigt mycket roligare.
2. om jag är på fyllan och ute på krogen.

Jag tjuvkikade lite på en träning för ett tag sen och det ser riktigt kul ut. På måndagar har de Bodyjampass på
Korpen där jag tränar. När jag tänker efter så är det så jävla tragiskt att man inte ens vågar sig ut på ett gruppträningspass.
Jag känner förmodligen ingen där, men om jag gjorde det så skulle det ju egentligen vara ännu bättre. Och alla är ju där för samma sak, varför då skämmas?

Nej, skäms på dig Sofia som känner att du behöver skämmas!

Kommentarer
Emma sa..

Body Jam är grymt kul :) Kan vara lite klurigt de första passen. Det är ju lite blandad dans. Körde ganska mycket i höstas. Det är jobbigt men tiden går fort :)

Sonja sa..

jag har provat på några gånger och stegen är väldigt krångliga för en som är lika "smidig" som mig.



men skämmas ska du absolut inte. Det jag tyckte var jobbigt var att det inte blev nån bra träning när man bara velade omkring och såg ut att ha ryggproblem.



Sen störde jag mig på alla hårdsminkade brudar med tunga silversmycken som stod längst fram och flirtade med instruktören. ALLA var tydligen kär i han. Så man stod i utkanten me sina svettiga träningskläder å kände sig lite... missplacerad

2008-06-09 @ 15:31:19
URL: http://burriburr.wordpress.com
Sonja sa..

går det inte att kommentera här eller.. skrev värsta långa kommentaren men den försvann? har hänt 50% av gångerna jag kommenterat

2008-06-09 @ 15:33:39
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback