Nu har jag kommit igång igen!

Tack och lov har jag en sambo som tjatar på mig om jag ber honom.
Har inte tränat på hur länge som helst, först pga. lathet och förra veckan var det endast pga. att jag var så himla trött efter 8 timmars utbildning varje dag.
Men igår var ju min första "officiella" arbetsdag, som endast var på 5 timmar, så jag var absolut inte lika trött som utbildningsveckan.
Jag hade väl planerat på att träna, men när den tiden väl kom så började jag hitta på ursäkter som jag alltid gör (jag är bäst på att hitta undanflykter, och sen tro på dem också). Jag var trött, jag var hungrig och jag hade ont i ryggen.
Men Andreas sa åt mig att vi visst skull träna... och så blev det :)

Man märker stor skillnad på bara ett tag, det gick skitdåligt att träna igår och sist jag tränade var typ 2 veckor sen. Men nu har jag i alla fall kommit igång.
Och jag VET att om jag skippar en dag så har jag jättelätt att lata mig en massa mer dagar efter det också.
Har börjat fundera på om jag skulle ta och bege mig till gymet direkt efter jag slutar jobbet på dagarna. Det är ju trots allt bara 1 minuts gångavstånd från jobbet till gymet och när jag väl kommer hem och slappnar av, DÅ kommer tröttheten.
Men jag är bara glad över att jag kommit igång igen. Ska verkligen försöka att inte ta några onödiga vilodagar nu.

Kommentarer
Sonja sa..

Jag blir alltid förvånad över hur bra det går när jag tagit en liten paus. ibland känns det tom bättre, som att den där pausen egentligen behövdes.

men det är bra han tjatar på dig :) min kära kille köper godis till mig varje dag istället. fast jag klagar inte över det ;)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback