Vattenkittel från Åhlens

Jag har fortfarande inte hittat någon ny tekanna efter katastrofen. Jag saknar verkligen att dricka te. Jag vill inte värma mitt tevatten i micron, eller koka upp vatten i en kastrull.
Jag vill ha en ny tekanna!
Jag drog med mig Andreas på stan i fredags för att kika efter den jag har haft ögonen på hur länge som helst.
Nämligen denna.

Är den inte fasligt snygg? Så vi tog oss en promenad till Åhlens, jag kikade runt bland alla köksgrejer men hittade inte någon prickig tekanna.
Gick då till kassan för att fråga damen som jobbade där. "Jag tror att de är slut..." var hennes svar när jag frågade om de fortfarande såldes.
Vad betyder då detta svar? Paff som jag var så frågade jag aldrig. Jag tänkte inte ens på det förrän efter vi kommit hem.
Betyder "slut" att de inte säljs längre? Att de bara är slut i lagret? Att de ska beställa mer, eller kanske inte alls beställa mer?
JAG BEHÖVER DENNA TEKANNA.
Jag tror nog tusan att jag ska springa in på Åhlens igen i veckan och begära en definitiv förklaring på svaret som jag redan fått.
Vad gör jag om denna inte säljs längre? Att leta på nätet är out of the question!
Det har jag redan gjort...

Kommentarer
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Jättesnygg! Jag älskar prickar!!!

Hoppas den bara var slut på lagret och att de snart får in fler. Bara hojta till om du vill att jag ska kolla om den finns här i Kalmar. :)



Kram och ha en härlig kväll!

♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år] sa..

haha näe de e sant.. det gör inte emilia i alla fall ;P

2008-09-07 @ 20:12:59
URL: http://jyees89.blogg.se/
Kinne sa..

Jag vill säga grattis till vinsten! Jag drog dig som vinnare i min tävling, & nu ser jag fram emot att du väljer ut en bild som du tror att skulle passa i blyerts. Kram.

2008-09-07 @ 21:03:43
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Anna-Lena sa..

Kul att du tittade in hos mig! :D Jo, det är VÄLDIGT norskt... ut på tur aldrig sur! Varje söndag ska det promeneras (väldigt trevlig tradition) och gärna i fjällen och skogen!.. Det får man ju tycka vadman vill om... ;) Mysig blogg du har! Söööt hund (mannen är allerisk så vi kommer aldrig ha husdjur, kanske en bra ursäkt när dottern vill ha svindyr ponny nåar hon blir större?.. ;) Ha en skön vecka! Återkommer! :D

2008-09-07 @ 22:15:54
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
ulrika sa..

Åh, så himla fin. den vill jag cokså ha.

2008-09-08 @ 09:22:35
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback