Himlen är fylld av fluffig snö!

Jag, Andreas, gullebarnet Natalie och en VÄLDIGT busig Zeus har just varit ute på en ganska lång promenad, samt en liten stund av bus.
Studen av bus avbröts av att Zeus blev knäpp. Det är som att han aldrig har busat i hela hans liv, om han får vara lös när vi inte är i skogen så blir han helt crazy och man får knappt någon kontakt med hundskrället.
Löptiksgalenheterna är i alla fall över. Thank goodness! Men jisses vad han har gnällt idag...

Snart ska vi se Brother Bear och mysa med en kopp te och lite godis. Teet är till mig och godiset är till mina små älsklingar :)

Hoppas ni alla har en lika trevlig kväll som vi har!

Kommentarer
Your Dream Closet -, sa..

Åh har ni en massa snö nu? Snöstormen ska komma hit inatt så jag lär nog se snöflingor imorn bitti :P


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback