Förbannad i onödan!

Jag kände mig så tapper i morse när jag steg upp klockan sju för att tvätta i hela fyra timmar!
Jag har sparat på mig en massa tvätt bara för att jag varit så jävla lat och inte orkat fixa den växande tvätthögen. Men nu begav jag mig i alla fall iväg till tvättstugan med en superduperfull blå Ikeakasse.
Och vad upptäcker jag när jag kånkat denna påse 4 våningar ner, och ett hus bort?
Att jag burit med mig gymkortet istället för tvättkortet. Vi har ett sånt där vitt plastkort istället för nyckel, både för upplåsning av tvättstugan och bokning av tvättid.
Dessa två kort är väldigt lika när man är mucho trött.
Så jag tog mig tillbaka till lägenheten för att hämta rätt kort. Men hittade jag rätt kort? NEJ.
Jag letade i säkert en timma innan jag gav upp. Jag blev riktigt förbannad! Jävla kort! Var är du!?

... ni tror inte att Andreas hittade det där jäkla kortet inom 5 minuter när han kom hem från jobbet?
Det vita kortet låg med loggan nedåt på en vit hylla. Såna saker ser man ju bara inte när man är trött!
Nu måste jag vänta ända tills imorgonkväll för att tvätta.... :(

Kommentarer
Emelie sa..

HAHAHHA OHNO! Stackar liten! så jäkla typiskt

2008-11-25 @ 19:17:07
R y d b e r g sa..

jag förstår inte att alal tjatar om sina badkar ;) Jag är inte alls något fan av badkar. Badar aldirg, trots att jag har ett. Men det kanske är så nu, flyttar jag till en lägenhet utan badkar kanske jag kommer sakna det ;)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback