Världens största pucko?

Det du ser på bild ovan är min sönderbrända tekanna.
Hur lyckades jag göra detta? JO, det ska jag berätta för er!
Jag dricker te flera gånger per dag, och "bara för att vara säker" så kokar jag alltid lite extra vatten, bara så det inte ska bli för lite.
Så denna gång gjorde jag som alla andra gånger. Slog på plattan, hällde ut extravattnet från den tidigare kokningen..
MEN, vad tror ni jag glömde? Att hälla i nytt vatten!

Så detta är vad som händer när du låter din oerhört gamla tekanna stå och koka vatten som inte existerar.
Jaja, nu har jag väl en bra anledning att köpa en ny kanna, något som jag tjatat på mig själv om hur länge som helst.

Kommentarer
Karin sa..

hehe det är inte lätt

Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Hoppsan! :P Började det brinna av torrkokningen eller klarade det sig?





2008-09-04 @ 19:49:24
URL: http://annlouise.blogg.se/
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Skenet kan bedra. Även den sötaste lilla sak kan förvandlas till kallblodig mördare.



Skönt att det inte började brinna. Lika bra att jag kollar in här senare idag så du inte har torrkokat igen. Blir ju lite orolig... :P Kram

2008-09-05 @ 07:08:19
URL: http://annlouise.blogg.se/
Sonja sa..

hahahaha

2008-09-05 @ 11:42:06
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback