Jag ska rea-shoppa.

Nu har jag bestämt mig! Jag ska rea-shoppa!
Jag har suttit och kikat på Asos hur länge som helst nu, och det måste ha varit ödet att jag just hittade en rabattkod som ger mig 20% rabatt också. Rabatt på rabatt!
Detta har jag tänkt klicka hem!




1. Bälte - 157 kr (denna var dock ingen reavara)
2. Knytkofta - 131 kr
3. Stickad kofta, 157 kr
4. Increase the Peace linne, 52 kr
5. Animal print hoodie, 105 kr
6. Snakeskin stilettoskor, 91 kr (detta kommer Andreas inte gilla, jag har skoförbud!)
7. Hoops med gröns hjärtan, 78 kr

Helt okej pris, med tanke på att jag får 20% på det sen. Har dock inte lagt beställningen än, men detta är vad som ligger in min korg just nu :)

Jätteslött på jobbet, så nu ska jag sätta mig och fortsätta knåpa på
mitt brev.

Kommentarer
Sonja sa..

skriv rabattkoden :)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback