Piteå = staden för skummisar.

Eller kanske bara för folk som har lite att göra.
Vi var på bio i helgen, och när vi kommer tillbaka så hittar vi denna vackra lapp fastklämd i vindrutetorkaren.

Vi trodde först att det var böter, innan vi såg att någon skummis klippt en bit ur en tidning och kladdat lite på den.
Sen trodde vi att det var nåt utdraget "skämt", typ att någon slangat bensin och sen lämnat en lapp.
Men icke. Detta har någon gjort bara för skojs skull. Eller kanske för att de hade lite att göra. Eller kanske det var en skummis som gjorde detta.
Piteå, the genuine skummis-town.

Kommentarer
Em sa..

Hehe vilken sickie

2008-10-14 @ 21:53:37
Malin F sa..

Haha, jag vet vilka det är som har gått runt och satt fast dessa lappar. Jag tycker dock att det var en gullig idé, du måste ju erkänna att du drog lite på smilebanden när du hittade lappen, visst då?


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback