Nejjjjj, min älskling!

R.I.P. vår älskade iPod, som dog i min ficka, på väg till jobbet i morse.
Den dog bara sådär. I slutet av en låt. Jag trodde att låten tog slut och tyckte att det tog lite länge innan nästa låt började. Tog upp iPoden ur fickan och den var helt död. Trodde att jag kanske hade råkat lämna den på hela natten.
No worries.
Kom hem och anslöt den till datorn. Ingenting.
Satte fast laddaren i köket istället. Ingenting.
Den var officiellt död. It was his time to go ;(

MEN
jag är någon som försöker se det positiva i allt. Nu har vi beställt en ny och därmed uppgraderat från 30GB till 120GB! :D
Kommer bli lite jobbigt att träna fram tills den kommer och jag har laddat upp alla låtar på den, men oh well.. nu får vi väl se hur diciplinerad jag är genom att försöka träna utan min älskade musik.
De spelar inte den mest underbara musiken på gymet, om man säger så...


Kommentarer
Ricken sa..

Försök hålla i meny och mitten knappen ett tag. Min har också dött men då måste man bara starta om skiten typ. Håll i knapparna ett tag så kanske det börjar funka igen. Det kan vara nån annan knapp också men jag tror jag kommer ihåg rätt iaf:)

2008-10-13 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback