Här sitter jag och har ont...

Aj aj! Jag har ont i handleden, men jag har inte en blekaste aning om hur detta kommer sig.
Om jag sitter stilla och inte rör mig (heh, inte så lätt för mig!) så gör det inte alls ont, men om jag rör på handleden så gör det ont som tusan.
Om det inte har gått över.. hm.. let's say, i mitten på nästa vecka, då kanske jag tar och ringer en läkare och hör vad tusan detta kan vara.
Jag kommer då inte ihåg att jag gjort nåt speciellt. Kanske har jycken ryckt iväg mig när vi varit på promenad? Skulle inte alls förvåna mig, detta har hänt förut. Många gånger. Plus att han brutit en av Andreas fingrar, samt slitit av ett koppel också.
Men jaja, detta handlar inte om Zeus.
Detta handlar om stackars MIG och hur ont jag har!

Haha, kidding!
Men ont har jag iaf :P


Nu ska jag försöka tagga upp mig lite så jag tar mig iväg till gymet för lite cardio. (BLÄ!)
Vi är hemska ovänner, jag och de där löpbanden...

PS, ser det förresten inte ut som att jag har en socka på handleden? ...

Kommentarer
Sanna sa..

Hehe ja, syateljé är så underbart! :)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback