Usch, hemska tanke!

Inatt hade jag en oerhört obehaglig dröm. Detta säkert bara för att jag läste om Karins obehagliga dröm, och självklart kommenterade med att jag minsann aldrig drömmer såna saker.

I natt har jag i alla fall varit hemlig agent och infiltrerat en psychofamilj. Ni vet, en sån där familj som ser helt normal ut, men som egentligen är helt f-ed up in the head?
Mina med-agenter var i alla fall två äldre karlar (typ 60+?), samt en ung tonårskille, som tydligen var min lillebror.
En av de där två gubbarna skulle offra sig för vårt uppdrag, genom att ligga med kvinnan i psychofamiljen, för det var tydligen något som hon hade som hobby.. att ligga med gamla gubbar.
Detta var något som jag tyckte var oerhört äckligt, vilket gjorde att jag spydde ut genom fönstret. Vi var på andra våningen, och grannarna som hade huset på andra sidan vägen stod och vinkade och vevade för att jag tydligen spydde på mannen i psychofamiljen.
Helt plötsligt var jag inne i köket, och kom fram till att det enda sättet att ta sig ut ur detta hus var genom en liten pappkartong... Jag klöste och klöste och försökte verkligen få upp locket på den där kartongen.
Och vips! Då stod mannen i familjen bakom mig och sa att han skulle göra stek av mig. En rostig, stortandad såg, hade han. Utan handtag. Och försökte såga av bitar av baksidan av mina vader, som han skulle steka till middag.
Vi bråkade och fightades, och jag tog över sågen och sågade av hans vänstra öra. Sen lyckades jag såga av halspulsådern på honom också, och stod och drog honom i håret och bara väntade på att han skulle förblöda så att polisen kunde komma och rädda mig.

Creepy. Jag har verkligen aldrig haft en dröm (vad jag kommer ihåg i alla fall) där jag gjort illa någon annan, eller där jag själv blivit skadad. Drömmarna tar alltid slut PRECIS innan nåt hemskt händer.
Jag hoppas att ingen drömtydare nu läser detta och kanske upptäcker hur knäpp jag egentligen är?

Kommentarer
Wysteriia sa..

Kul att du är med o tävlar :D o TACK för att du klickar :D Verkar dock inte som jag komer vinna, fortfarande cirka 200 klick efter ;P trist, men men :D

ellen, f o t o sa..

oj, vilken dröm!! Den lät riktigt psycho! :o



sv, haha vi hade jätteroligt! :D

Oh vad mysigt det lät, dock så har jag inte sett något avsnitt av Six Feet Under, kanske jag borde göra det? :)

2008-11-07 @ 19:02:22
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/
Karin sa..

obehagligt! själv drömmar jag allt möjligt knas jämt haha

2008-11-08 @ 10:16:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback