Nu är oktober over and done with!

Igår blev det som sagt partaj!
Jag hade suuuuperkul och träffade lite nya vänner. Fasiken så mycket roligare det är att fara ut typ en gång varannan månad, än att festa jämt. Och när det är lite speciella tillfällen.
Tog med mig den gamla digitalkameran och försökte få ihop lite bilder. Och tänkte självklart dela med mig av dem nu :)









Bild #1: Min underbara
Malin med tillhörande karl :)
Bild #2: Andreas och Damir myser på förfesten..
Bild #3: Jag, Camilla och Liss. Fråga mig ej vad tusan det där är för min som jag gör?
Bild #4: Marcus, cool och gode packad :D
Bild #5: Andreas och Rickenbröderna (DU skulle också ha varit där, Rickensyster!).
Bild #6: Någon random snubbe, förmodligen Piteås mest graciösa ängel, och Andreas :)
Bild #7: Söt Ebba med vän (?).

Nu blir det America's Next Top Model och en kopp te!
Hoppas ni alla har en härlig lördag, utan bakfyllor!


Kommentarer
Maria sa..

Jag = seg på att svara =S



Du har så rätt så, och jag förstår heller inte den mentaliteten. Det enda man skapar är osämja, misstro, osäkerhet, ilska, ledsenhet osv.

Wysteriia sa..

Svar:Men typ? Aja..får se om jag fortsätter samarbetet med den eller om jag bryter längre fram.

2008-11-01 @ 19:13:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Emelie sa..

Sataaan! Jag glömde helt bort att höra av mig igår. :( Nu skämms jag ur mig ögonen.

Vi var i stan och sen blev det statt.

2008-11-02 @ 12:08:23
Ricken sa..

Oh vad jag önskar också att jag var där!

2008-11-02 @ 22:04:24
Malin F sa..

Haha, vad har hänt med dina flitiga uppdateringar? I can´t see them.. :D

2008-11-03 @ 00:15:55
URL: http://mallanbrallansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback