Men vad är detta?

Det händer fortfarande inget positivt här i datorn...
Har pratat med min käre bror om saken och han föreslog att jag skulle pröva att kopiera över bilderna till ett minne och pröva föra över dem på någon annan dator.
Men jag kan inte ens flytta filerna någonstans. Åtkomst nekad, säger den åt mig. Och nej, jävla dator, filen används inte, är inte skrivskyddad och disken är inte full!
Jag prövade att radera en fil. Då fick jag höra att min papperskorg var skadad... Raderade i alla fall filen (en "obetydlig" bild), och det funkade som det skulle.. MEN, vars fan tog den filen vägen? Inte in i papperskorgen i alla fall.
Vad fan är det här för jävla skit!?

Prövade också att föra över bilderna jag hade på kameran till datorn. Funkade som det skulle.

Nu ger jag då upp att försöka fixa detta och sätter mig och scrappar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback