Helt borta!

Wow... jag facineras hur f-ed up man kan bli av för lite sömn.

Jag sov inget i natt. Tanken var att vi skulle upp runt åtta, göra oss i ordning för att sen dra oss iväg till Luleå för att lämna in bilen på rep och att sen traska på stan en stund med Andreas syster Patricia och hans bror Samuel.
Vi kom oss väl i säng runt midnatt. Ingen av oss kunde sova så vi låg och flamsade och busada till två-tiden (moget värre! :D). Där nånstans somnade Andreas till, och jag låg där i sängen tills klockan fyra och undrade när tusan jag skulle bli trött.
Jag blev inte det.

Klev upp och gjorde ingenting, käkade lite pepparkakor och läste
MEG (en förbannat bra bok, förresten).
Klockan 07.50 försökte jag väcka Andreas, somnade i 20 minuter och höll fan inte på att ta mig upp igen! Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv!
Det var som att vara full fast hundra gånger värre.

Vi drog oss i alla fall iväg med bilen till mekanikern och tog oss till stan där jag för övrigt knallade runt som en zombie. Då folk börjar kolla snett på en när man går på stan, då vet man att man kanske inte ser så fräsch ut.
På hemvägen snackade jag med Patricia om tatueringar, hon sa "femtonhundra" och jag trodde att hon sa "taco-mannen".
Fem minuter efter detta så börjar jag hysteriskt skratta i bilen och viker mig nästan av skratt. Det var bara så himla kul!

Nu har jag hunnit sova en sväng och är back on top igen! Får väl se hur det går att somna ikväll.....

Kommentarer
Anonym sa..

Jag har inte tänkt på detta förut, men du liknar Hayley i One Tree Hill nå så jävulskt! :)

2008-11-20 @ 21:15:03
Martina sa..

jag försökte ta kort men gick inte så bra hahaha får la se om jag får nått kort i helgen :)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback