Blä, hur jag mår!

Här i Gustafsson-Burman hushållet mår vi ej bra idag.
Andreas är rejält bakis och mår superdåligt, och jag kan inte säga att jag mår allt för bra heller. Det som skulle bli ett eller två glas vin igår blev istället en flaska. En hel del illamående, och förlorad middag :(
Jag såg riktigt fram emot att fika med
Emelie på förmiddagen och att partaja med Malin ikväll, men det blev ju inte av.

Tidigare idag har vi sett Dr. Snuggles och nu blir det att krypa tillbaka till soffan och fortsätta på Six Feet Under.

Förresten, nåt kul att lägga till detta hemska bakis-inlägg.
Jag tycker att det är riktigt kul när jag ser såna här saker. Varför söka när du redan kan adressen?
(tryck på bilden för full size)
Och jag fick även mail om att min bloggvinst är klar! Look at it! Så jävla nice! Tusen tack!


Kommentarer
Emelie sa..

På onsdag gör vi ett nytt försök ;) har dåligt med pengar på mobilen just nu. Måste styra upp och fylla på den. Jobbar 14-18 på tisdag iaf så vi får väl höras efter det och bestämma tid! Hoppas du mår bättre idag iaf! kramis!

2008-11-09 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback