ZzzZzzZZz

Kom för en stund sen hem från första dagen av utbildningen.
Är verkligen supertrött, dock tror jag nog att det är pga att jag glömde lunchen hemma, orkade inte gå hem och hämta den och visste inte heller om jag hade tillräckligt med pengar för att köpa lunch. Så det blev en kopp kaffe, en banan och 2 äpplen istället.
Men nu har jag ätit några kakor och känner mig genast mer vaken! Håller på med middagen nu, spaghetti och pastasås, MUMS!

Utan att låta skrytig så har det verkligen gått jättebra för mig idag! Har hört vissa säga att utbildningen är jättesvår och jättejobbig, men jag tycker absolut motsatsen. Har haft jättekul och det är faktiskt betydligt lättare än vad jag trodde.
Får se hur det går resten av veckan, men om de kommande dagarna är likadana som idag så längtar jag faktiskt :)

Kommentarer
Sonja sa..

nu har jag missat vad det är fö rutbildning!


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback