Zeus är så duktig! :)

Har just kommit hem från lydnadsträningen. Denna gång blev vi inte med två intruktörer utan bara två, men det gick superbra ändå, Sanna är så duktig! :)
Jag är faktiskt lite nervös inför torsdag, då är våran sista lydnadskväll och då ska vi ha en liten tävling. Det blir att träna stenhårt både imorrn och på torsdag alltså :)

Jag är faktiskt ganska trött, även fast jag drack kaffe där borta på Bruks. Är det verkligen nåt koffein i snabbkaffe?
Det är då inget på TV så jag ska sätta mig ner och läsa lite.
Sen ska jag nog gå och lägga mig ganska tidigt, jag ska upp för att tvätta klockan sju imorgon.
Gonatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback