REGN!

Det är hur härligt väder som helst just nu!
Eller ja.. det kanske har gått över nu när jag skriver detta, men det har varit härligt väder!

Det har regnat som tusan och varit lika molningt. UNDEBART, tycker jag!
När det är så där jättemulet att det blir mörkt inomhus, så mörkt att man bara vill tända en massa ljus och slå igång en bra film.
Och det är just vad vi har gjort!
Vi tände alla ljus vi hade i vardagsrummet (plus en rökelse) och satt oss framför TVn - Andreas med en kopp varm choklad och jag med en kopp te!
Tyvärr har vi redan sett alla 89574 filmer vi har hemma (flera gånger, till och med), så jag har tänkt övertala Andreas att nu se det första avsnittet av The Sopranos.
Jag har redan sett alla avsnitt av alla säsonger, men nu ska jag dra in min älskade sambo i maffiavärlden också.
Nu har jag tjatat ett bra tag, och det är väl meningen att tjejer alltid ska få som de vill? ;)

Kommentarer
Jane sa..

tyckte oxå det va skitmysigt när det blev sådär mörkt =) Jäävligt skönt att det kan va mörkt här uppe nån gång oxå =P


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback