Oproduktiv much?

Haha, jag som var så hurtig i morse (tekniskt sett igår) och hade tänkt göra detta till en produktiv dag. Jag var ju upp relativt tidigt, hann åka iväg med filmerna vi hyrde igår och köpte muffins och glass till Andreas.

Hade ju tänkt dra iväg och hälsa på hans syster Maria lite senare, men ack.. jag somnade på soffan och sen sov vi till 21.00. Vaknade en stund... somnade en stund.. vaknade 23.00. När jag vaknade hade jag två SMS som väntade, ett från
Jane och ett från Maria. Maria undrade om jag ville komma och dricka vin med henne och Patricia ikväll.
Såg Superbad och slappade som tusan. Nu är Andreas ute och går med hunden, ner till Statoil där han ska köpa Cola till sig själv och godis till mig ;)

Att man kan vara så slapp.. tack tusan att det är lördag och inte söndag!

Kommentarer
Sonja sa..

hehehe jag minns när jag å jocke levde sådär :) skaffa aldrig barn!


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback