Midsommar!

Hur hade alla det på midsommar? Good? Bad?

Vi hade faktiskt en helmysig dag! Jag klev upp tidigt, åkte och handlade och när jag kom hem så gjorde jag en kopp varm mjölk med honung och eukalyptus åt Andreas eftersom han fortfarande var/är sjuk.
Vi hade tänkt dra oss ner till stan sen för att lämna in hans telefon på reparation, men självklart var det stängt när vi väl tog oss dit. Då åkte vi vidare till Andreas syster Patricia, som ni ser på bild i inlägget nedanför detta :)
Där fick vi en massa godsaker, både mat och efterrätt och nästan hela släkten var där och det var så himla trevligt! Vi stannade där hur länge som helst och när vi kom hem så försökte vi ragga någon som kunde fixa en flaska whiskey till Andreas och hans hals. Och räddningen kom, i form av
Jane och André :)
Så vi begav oss dit på kvällskvisten, drack vin och pratade och drack senare upp whiskeyflaskan också :D

Vi tog en hel del bilder (och filmade André när han sjöng...) och jag säger bara, WOW.. jag har nog aldrig sett en sån stor hög misslyckade bilder :P
De var suddiga, de var sneda, de var tagna utan blixt när blixten verkligen behövdes, och på ett par bilder ser vi redlöst berusade ut även fast detta inte var fallet.
Applåder till Hälge som blev snygg på varje kort!

Kommentarer
jane sa..

haha vafan om dom där va dom snyggaste bilderna du kunde hitta så vill jag fan inte se dom andra ! haha ! som du kanske ser så tog jag bort det där inlägget jag skrev inatt, vetefan varför egentligen, fick bara ångest av det då jag vaknade imorse ;) du kanske kan minnas why?? ;)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback