Jag har inget liv.

Konstigt egentligen att jag får besökare till denna blogg (förutom du Rebecca, jag vet att du gillar att läsa om vad vi än gör) eftersom jag inte har något liv och aldrig gör nåt.
Märker att det mesta jag skriver om är bara saker som jag gått och funderat över för länge att jag måste få ut dessa tankar på något sätt. Har ni märkt att inläggen aldrig handlar om saker som jag gjort? Nu räknar vi bort förra veckan för då var jag superstressad med småsaker som jag skulle göra.

Det är faktiskt en ganska stor procent av mina besökare som kommer hit "alldeles själva", och inte har hittat hit genom att klicka på en länk någonstans.
Jag ska försöka skaffa mig ett liv så ni har lite roligare saker att läsa om.

Kommentarer
Frida sa..

Svar: Haha, okejs. Men det finns ju sån brun utan sol som man kan använda i så fall(:

Var gärna med i min tävling på min blogg och tävla!



Ha en bra dag!

Sonja sa..

Jo jag har märkt att du faktiskt inte verkar göra så himla mycket... men det gör inte jag heller :-)

jag gör aldrig nåt

2008-06-17 @ 11:31:55
URL: http://burriburr.wordpress.com
Rebecca sa..

Du ar riktigt sot ska du veta:)

2008-06-17 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback