Examen!

Vilken härlig dag vi har haft! Andreas var ledig och för att vara en ledig dag så klev vi faktiskt upp ganska tidigt, typ 9. Gjorde oss i ordning och sprang ner på stan. Jag köpte leggings och herrn köpte alkohol inför hans partajande på lördag.

Sen var det dags för barnens examen. Vi har så himla mycket ungar i familjen att vi bara hade tid att fara på en examen, och då blev det Natalie och Emelies. De hade examen i Hortlax kyrka och var jättesöta när de sjöng :)
Vi tog en HEL DEL bilder under de timmar som vi firade deras examen, bland annat tog vi jämförelsebilder från förra året, för att se hur mycket flickorna hade växt och hur mycket jag gått ner i vikt :)
Riktigt trevliga resultat fick vi se, flickorna har blivit större och jag har blivit mindre, haha!

Nu ska det iväg och tränas, men här är de två bilderna iaf, så ni kan glädjas med mig!



Kommentarer
Beatrice sa..

SHIT! du har ju blivit hur mager som helst! magerget..... du är ju så snygg XD

2008-06-07 @ 14:10:18
Beatrice sa..

GULL NATALIE & EMELIE <3

2008-06-07 @ 14:12:26
Sofia sa..

Hahah, nog är du för jäkla söt Bea ;)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback