Det blev en slapp måndag!

Om man räknar bort att jag varit på intervju, farit och handlat, bakat, gått på stan med mamma och varit ut några svängar med hunden, plus en sväng med bilen.
Nu tassar jag runt i mina gamla pyjamasbyxor med pandor på, och min nya hoodie med katter på. Tröjan har jag varit och dreglat över ett tag nu, men nu var priset nedsatt från 399:- till 249:- så då bestämde mamma sig att jag var tvungen att ha den.
Min goa mamma! Vill alltid köpa grejer till mig. Hon köpte två topar till sig själv, plus två linnen att ha under och hon kommer bli SÅ söt!

Nu, tillbaka till att se ut som en pyjamasligist, samtidigt som jag tänkt städa. Och baka lite mer :)

Kommentarer
Annalena & co sa..

Ja alltså.. för att göra en lång historia kort så sattes Shiva ut på foder då det skar sig mellan henne och Kharma.. Efter ett tag kändes det fel och konstigt och exakt vad som hänt vet jag inte.. men jag vet inte heller om jag vill kalla det omhändertagen. =(

Jane sa..

haha sweet ;)

2008-06-24 @ 00:28:46
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Helena sa..

Oja, utan tvekan! Och det är riktigt bra pris på dom också! :)

2008-06-24 @ 10:29:37
URL: http://gibbler.blogg.se/
R y d b e r g sa..

Jag ÄLSKAR KATT tröjan ! Vart har du köpt den?

2008-06-27 @ 18:20:35
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback