Dagens uppgift.



Igår hade jag en hel lista i skallen på vad jag skulle få gjort idag. När jag nu äntligen vaknat och återfått mitt medvetande så har jag insett att jag absolut inte kommer hinna något annat än att städa här.
Denna lägenhet ser verkligen ut som ett bombnedslag!
Om jag nu såg så hurtig och glamourös som tjejen på bilden så skulle allt vara peachy keen! Men jag är dödstrött och vandrar runt i dreggeltäckta mjukisbyxor. Men efter en kaffekopp och iPoden i öronen så kommer det inte spela någon roll, jag kommer vara så speedad att dagen kommer gå fort som tusan!
Coffee is my drug!

Kommentarer
Sonja sa..

Själv har jag inte gjort ett skit idag, förutom att ta hand om mina ungar!



det är det som är så bra med att ha barn. man kan va hur jävla onyttig som helst men ändå har man gjort något väldigt viktigt: vårdat den nästkaommande generationen


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback