Dagens outfit får bli någon annan gång.

Idag hade jag faktiskt tänkt köra en "dagens outfit", även fast jag inte riktigt känner att jag är tillräckligt insatt eller intresserad av mode för att göra det. Jag vet INGENTING om mode eller trender. När det gäller själva intresset så känns det som om I'm gettin' there, men jag har lång väg att gå.
I alla fall, jag kände mig så himla söt idag i en tunika som jag fått av min älskade vän
Hanna, ett par leggings jag köpte i torsdags på H&M och ett bälte som jag hittade på rea för en hundring på Lindex. Glatt tog jag på mig mina 30 år gamla pumps för att föreviga denna ovanliga dag då jag känner mig så fin, men vad upptäcker jag då?
Det finns ingen självutlösare på vår kamera. What!? Varför har denna (för mig) viktiga egenskap blivit bortplockad? Vi har nämligen två digitalkameror, en som vi köpte runt den här tiden förra året men som var med i bilen när jag krockade och halva displayen slocknade, så då fick vi en ny av Folksam, rättare sagt modellen som tillverkades efter den vi redan hade. Den är mycket bättre på många sätt, men nu saknar jag verkligen den där självutlösaren :(

Andreas tog med sig den gamla kameran till dragracingen så dagens outfit får vänta till någon annan dag då jag kanske känner mig lika fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback