Bra film vs. dålig film


ENCHANTED
SÅ JÄVLA BRA FILM! Jag är en total sucker för riktigt löjligt overkliga kärleksfilmer, plus att jag älskar musikaler så den här var en riktigt hit!
Oj oj, ni skulle ha sett mig. Jag grät hur mycket som helst, jag har nog aldrig bölat så mycket till någon film, någonsin.
Det blev nog min nya favoritfilm :)


SKINWALKERS
Blä, så dålig film! Själva filmen var väl inte så pjåkig, det är inte så att den är äcklig eller ens skrämmande... absolut inte lika skrämmande som man skulle kunna tro pga. omslaget. Slutet var dock ett av det värsta jag någonsin sett! Man väntade sig något storslaget, men icke... man fick nöja sig med 'blah'.
Tur det, annars skulle jag inte ha kunna somna ;)


Kommentarer
Sonja sa..

jag tyckte enchanted var sådär :) tyckte hon tjejen var lite föör utvecklingsstörd för att det skulle kännas rätt att han blev kär i henne

Jane sa..

jag såg den enchanted för typ en månad sen, tycker den va gullig :)

jag hade inte räknat med att den skulle vara såpass bra trots allt :P

Och vad gäller allergi och Andreas så kan jag säga att jag är allergisk mot hundar å det har jag vetat om, fast det va ju därför vi köpte Hälge, han släpper ju inge hår å det e ju skit bra =) fast jag kan känna av honom ibland ändå, men det får man stå ut med...

Är det nu han har börjat känna av honom eller? tänkte att det kanske kan vara pollen allergi i så fall? vissa bli ju inte allergiska mot pollen förän senare i livet :P

vad gör du idag?

Jag hade tänkt åka ut till Hälges uppfödare och hälsa på.. Hon har en liten bebis(människa alltså) haha! Plus att hon har hand om Hälges bror i några veckor, skulle va kul om dom fick ses, men vi får se hur jag gör... Fattig som en lus å tomt i soppa tanken, nästan iaf :P

Kram !

2008-06-17 @ 12:37:33
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback