Bort med allt folk!

Nu är både marknaden och Piteå Summer Games slut och tack och lov är alla människor borta nu. Jag har absolut ingenting emot folk, men man tycker att folk ska kunna köra i en stad som de inte känner till.
Trafikregler? Skyltar? Tydligen helt irrelevant när man är "turist". Jag blir helt galen! Om det är något som jag verkligen är noga med så är det hur jag kör. Och sen har jag lite dåligt trafikhumör, så tack och lov har Andreas kört när vi har tagit bilen någonstans, och sen har vi gått ganska mycket också :)

Jag gjorde två jättebra fynd på marknaden, voilá!


Söt, söt t-shirt och kryddor!

Sen var vi och hyrde film igår.

Wild Hogs, blä. Guldkompassen, betydligt bättre än vad vi trodde! Men vilket slut! Åh! :(

Sen följde det med tre filmer hem också, 3 för hundra spänn, not bad!

Kommentarer
Sonja sa..

älska marknader! har du varit i åsele nån gång? det var där jag å jocke träffades :)

Jane sa..

ska du på utbildning idag ??

2008-06-30 @ 09:21:53
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback