Äntligen hemma igen ;)

Inte så ofta jag säger så eftersom det alltid är så mycket att göra här hemma.
Men jag är lycklig just nu, för nu traskar jag runt i mina sköna gamla ballerinaskor istället för mina nya leopardskor. Jag märkte att de såg väldigt rosa ut på förra bilden, skyll det på min mobil. De är egentligen den originella lepardfärgen :)

Jag har just dammsugit och är så himla glad över det! Vi har inte haft några dammsugarpåsar på hur länge som helst så det har inte varit så himla rent här.
Nu ska jag fortsätta med skurningen.

Senare > äta, träna och baka.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback