Oops...

Oj oj, här var det dåligt med uppdateringar!
Tacka jisses att jag jobbar idag, annars skulle jag förmodligen inte uppdatera idag heller :)

Haft en härlig helg!
I fredags var vi som sagt på bio. Jättebra film, men jag föredrar nog ändå ettan.
I lördags drog Andreas iväg på fest och då bestämde jag och grannen oss för att dricka lite vin och spela MarioKart... helt klart en helkul kväll! :)
Igår var jag på föreläsning (samt att jag bakade i 2 timmar inför denna föreläsning), och idag har jag varit och fått lite vägledning....
Mer om detta ikväll... eller kanske inte, får se hur stor lust jag känner att jag har att uppdatera :P

Kommentarer
Sonja sa..

ja tycker det är bättre man uppdaterar sällan å med kvalitet än ofta å utan kvalitet.



ofta och med kvalitet är ju det man ska eftersträva ;)

Sofia sa..

Jävla skit då att man aldrig har något av kvalitet att prata om :P

Men ikväll (om jag orkar uppdatera, that is!) så är det jävlat av kvalitet! Det är lite strange stuff som jag hållt på med!

2008-07-14 @ 16:58:34
URL: http://ungato.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback