Nu är jag uppriktigt ledsen.


Jag fick hem min vinst idag! Jag visste att jag skulle få den idag, jag kände det i kroppen när jag var på jobbet.
Jag var självklart superglad, slet upp paketet så fort jag kom innanför dörren och prövade klänningen. Måste säga att jag tycker att bilden absolut inte visar hur jättefin den är i verkligheten.
I alla fall, drog på mig klänningen och konstaterade snabbt att den passar perfekt i midjan men är ALLDELES för liten över bysten :(
Skulle väl passa att lägga på typ 10-15 cm där, då skulle den passa.
Vad gör man nu? Jag kan ju inte skicka tillbaka den eftersom jag inte har köpt den. Jag vill ju inte sälja den, det känns ganska taskigt. Kanske ge bort till någon i passande storlek?

Kommentarer
Sonja sa..

ge bort den till mig, senaste amningen sög musten ur min byst så det är helt orimligt att nåt skulle va för litet för mig där :)

Lily [ L i n d a . B l o m ] sa..

Vad trist att höra : (

2008-07-07 @ 18:12:02
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Näe vad trist... :(

Vad besviken man blir. Och du som var så glad.



(^.^)/



2008-07-07 @ 20:45:05
URL: http://annlouise.blogg.se/
Wysteriia sa..

Nej va trist att den inte passade ;/

2008-07-07 @ 21:08:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se
LILIJA.COM sa..

Kan du inte höra med modeakuten ändå? Sjukt tråkigt att få hem en så fin klännning & så passar den inte.. Du kanske kan få byta till en annan klänning? Eller en större storlek som du sen syr in midjan i?

2008-07-08 @ 07:54:35
URL: http://lilija.com
Tiara sa..

Hej!



Jag förstår din besvikelse, hade jag

äntligen vunnit, (vilket inte händer

ofta i livet) och dessutom en sådan

söt klänning så vet jag inte vad jag

hade gjort. Men det är ju inte mycket

man kan göra åt saken tyvärr. Jag

hoppas du kan komma över det.....



Kram

2008-07-10 @ 02:45:31
Tiara sa..

Hej Igen!



Undrar förresten vad det är för

storlek på klänningen ifall du

inte får löst problemet på något

annat sätt?

Och om du ens kan tänkas göra dig

av med den framöver.



Kram!

2008-07-10 @ 02:52:07
Tiara sa..

Hej!



Jag förstår att du är riktigt besviken.

Det är ju inte ofta man vinner, och så

om man till sist har lyckan, så blir

det bara fel.



Jag hoppas att det kan lösa sig på

något sätt!



Om du ändå inte hittar någon lösning

så är jag intresserad.



Kram

2008-07-11 @ 11:19:51

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback