Lite blogg-less.

De som brukar besöka denna blogg vet att jag brukar uppdatera ett antal gånger idag. De som brukar besöka denna blogg kanske också har märkt att jag har uppdaterat betydligt mindre än vanligt de senaste dagarna.
Jag är lite blogg-less, helt enkelt.
Jag känner inte att jag vill blogga och jag känner inte att jag vill läsa några bloggar heller.

Som "tur" är så åker vi till fjälls imorgon (typ 04:00) och då kommer det nog inte bli något bloggande alls under helgen. Skönt att komma ifrån denna stad! :)

Kommentarer
Eva sa..

Ja det blir så ibland, ja har med varit blogg-less ett tag, men nu e ja tillbaka. Men ska med åka bort nästa vecka o då blir det inget bloggande medans man e borta...



Ha en trevlig resa till fjällen.

Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Skönt att komma bort ett tag. :) Man blir lätt lite less ibland...

2008-07-17 @ 22:12:00
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback