JOBB!

Nu känner jag mig verkligen som en anställd! Jag har fått min egen email, mitt ID-kort och även mitt schema för de kommande 3 veckorna!
Idag klarade jag alla prov galant, vilket betyder att jag får börja ta kunder på måndag! Nervöst, men ändå jädra härligt!
Jag jobbar inte heltid och jag måste säga att det känns bra, skönt att få börja lite sakta och jobba upp mig lite.
Dock jobbar jag den dagen och tiden som jag har min klipp/färgtid inbokad, så jag får ringa imorgon och boka om den, helt enkelt!
Sen jobbar jag också när jag egentligen skulle ha ett gruppmöte (jobbgaranti-stuff) på AF, men nu slipper jag ju det, MOAHAHAHA! :D

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappna aaav... i typ 40 minuter tills mitt tvättpass börjar. Hade tänkt träna idag, men det hinner jag inte :(
Oh well, bra att få lite rena kläder.. hellre det än att svettas i ett gym :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback