Härliga Piteå-kvinnor!

Varför får jag aldrig vara den lycklige som får bevittna såna här samtal??

Från
Tjuvlyssnat.

Piteå gågata

Två kvinnor ~40 står och pratar då Kvinna 1:s man kommer ut ur blomsteraffären bredvid med en bukett röda rosor.
Kvinna 1: Neeej, inte igen!
Kvinna 2: Vadå, gillar du inte rosor?
Kvinna 1: Jo självklart, men nu förväntar han sig att jag ska ligga på rygg med benen i vädret de kommande dagarna, och vem har tid med det?
Kvinna 2: Jo, det såklart. Ta inte emot dem.


Kommentarer
sonja sa..

haha stackars man, jag hoppas han har en älskarinna!

snustorget sa..

vilka guldögonblick få höra något sånt sägas, förgyller ju hela dagen....

2008-07-18 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback