Bullcrap!


Nu fick jag nyss ett nytt mail, och this was it.
Ivrigt klickade jag på länken och väntade mig att se ett, åtminstonde cirka, pris som jag skulle kunna vänta mig få betala om jag bestämde mig för att köpa en iPhone (som jag vill).
Men nej... nu har jag lärt mig att läsa det finstilta, även fast det kanske inte är finstilt, utan i stor text som jag inte kunde missa.
Det var inte alls alla priser! Det var för dem som redan ringer med Telia. Och det gör inte jag.
OM jag köper en iPhone så vill jag köpa lös den utan abbonemang. Och om man kikar på priserna så kan man ju lista ut att om jag vill ringa utan abbonemang så får jag betala minst 5000 kr.
Då köper jag hellre
min dröm :)

Kommentarer
Sonja sa..

men är inte 450D nyare? shit sofia, du är såååå förlegad i det förgågna!!!! ;-)



föresten suger iphone ska du veta. det är inte alls anpassat till sveriges teknologi. Vet du vad jag mest önskar mig? en SE X1 XPERIA !!! Fan vilken grym mobil!! Men den kostar över 6000 so i can dream on.

Wysteriia sa..

Haha jo efter 10 timmar på jobbet så kan man tydligen det Asg ;)

2008-07-02 @ 22:26:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Sofia sa..

450D kom bara för ett tag sen, men då ligger priset där uppe också.. får se hur länge jag får spara endast för att ha råd med 400D :/



Men den såg avancerad ut, den där mobilen... go for it! Säg åt dina barn att dom allt är skyldiga dig en fin present!

2008-07-02 @ 22:29:58
URL: http://ungato.blogg.se/
Rebecca sa..

Jag vill ocksa kopa en iphone!!!

2008-07-03 @ 16:17:31
biljana sa..

Varför ska mobiler vara så dyra för :(

Onödigt att lägga 5000 kr på en mobil :p



Men den var jävligt fin och jag vill själv ha en Iphone, eller en Ipod touch :D

2008-07-03 @ 20:37:17
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback