Att man kan vara så trött!

Jag gick och la mig direkt när vi kom hem från fjällen i söndags.
Jag ville gå och lägga mig direkt när jag kom hem från jobbet igår, dock följde jag med Madde och världens bästa unge, Linus, på en liten sväng och sen gick jag och Andreas på bio med 2 av hans syskon.
Idag ska jag klippa och färga håret efter jobbet och när jag kommer hem ska jag tusan gå och lägga mig!
Varför är jag så himla trött jämt? Det är galet!

Jag är iaf fortfarande blogg-less och har inget att skriva om.
Jag lovar dock att jag ska dra vinnaren av skorna idag när jag kommer hem från frissan, innan jag går och lägger mig ;)
Sen skickar jag nog iväg dem imorgon efter jobbet, om jag har fått tag på vinnarens adress då.

Nu ska jag jobba vidare och fortsätta dricka min goda wiener melange!

Kommentarer
Jane sa..

va det inte du som bara skulle hålla dig till vatten? ;P

Ricken sa..

JAg saknar dig!!!!! Hoppas att du snart lagger upp kort pa din nya frisyr:) Vill ju se! Du ser sakert skit snygg ut som vanligt:)

2008-07-23 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback