Var är alla länkar?

Något jag märkt mer och mer när jag besöker bloggar är att det är väldigt få som har länkar till andra bloggar.
Bloggar de rekommenderar, bloggar de läser eller deras vänner och bekantas bloggar.

Varför detta?
Är människor för ego och tänker "Nej, den här bloggen handlar endast om mig själv!", eller kanske det är för att de inte har några bloggtips? Kanske de enda bloggarna de läser är de riktigt stora bloggarna, och dit vet ju alla adresserna. Kanske vill de hålla de bästa bloggarna för sig själva?

Vem vet! Jag har lite tråkigt på jobbet och då sitter man och funderar över såna här saker :)

Kommentarer
Navol sa..

japp bland e de så med


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback