Vad gör en blogg kul att besöka?

Nu har jag ju suttit och knåpat på den nya designen ett tag och började fundera..
Förutom själva bloggandet, vad gör en blogg kul?
En liten konstig fråga egentligen.. man besöker ju en blogg för att man gillar vad ägaren skriver om. Men vad finns det mer för kul grejer som man kan ha på sin blogg? Tycker att det är lite tråkigt att jag inte kommit på nåt bättre än att skriva lite om mig själv och lite om bloggen.
Kanske man ska skriva en liten rad om hunden?
Det händer ju inte riktigt så mycket i mitt liv som jag har nåt att skriva om... klurigt!

Kommentarer
ulrika sa..

sv: Nej, ibland hittar man verkligen inegt på röda korset.

vad gör en blogg bra - originalitet eller personlighet tycker jag.

Sonja sa..

skriv inte så mkt om hunden tack :)



men du kan ju skriva lite mer om dina funderingar kring saker. du vet sånt du tänker på när du sitter apatisk och stirrar framför dig själv. fast du kanske aldrig gör sånt :)

2008-08-25 @ 17:53:31
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback