Tillbaka!

Tadaa! Nu är vi hemma igen! Visste ni ens att vi var borta? :)

Vi spenderade natten uppe i Råneå med hela Andreas släkt. Mor, alla syskon och alla syskonbarn. En HEL del folk! Plus 3 hundar. En kväll/natt som ingen av oss kommer glömma, det är nog ganska säkert.

Vi käkade kräftor och godsaker på eftermiddagen. På kvällen gjorde vi upp en eld på gården och där satt jag och några till i flera timmar, ända tills vi gick och la oss. Jag hade tänkt vara nykter, men det blev en drink och en cider!
Men jag var ändå på lång väg nyktrare än alla där :)
Jag mös med barnen och diskuterade med de vuxna.

Jag körde dit med 3 människor och en hyper hund. Körde hem med 3 människor som var bakis, en hund som hade hållt sig uppe med bus hela natten och även några kilo kräftor som ingen annan ville ha.
Jag offrade mig. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att skala kräftstjärtar i nästan en timma. SÅ mycket kräftor var det.
Nu hade jag tänkt fritera dessa kräftstjärtar så jag och Andreas har oss en mumsig lunch imorgon.
Sen har vi sparat klorna för att gnaga på ikväll.

Tog en hel del bilder medan vi var där, men kameran ligger i köket och jag orkar inte hämta den och ladda upp dem på datorn just nu.. det får bli imorgon ;)
Until then, toodles!

Kommentarer
Jane sa..

åååå va gott me kräftor... kom hit ;) haha

Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Haha du är för rolig! :)

Åh gu vad gott med kräftor. Jag har ett helt paket som ligger och väntar på mig (bara mig) i frysen. :P

Jag skulle kunna äta två på en gång men jag hejdar mig lite och nöjer mig med ett...

2008-09-01 @ 18:36:21
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback