Stackars mig!

I måndags hann jag bara jobba 3 timmar, sen drog jag mig hemåt för att jag mådde så himla illa. Idag är jag fortfarande hemma och sitter och funderar vad tusan som är fel! Varje dag har jag olika symptom. Jag mår illa (dock inte så att jag känner att jag behöver spy), kallsvettas/svettas/fryser, har feber och igår var jag skakis som tusan.
Nu orkar jag då inte med detta nåt mer. Att vara hemma från jobbet måste nog vara det tråkigaste jag någonsin varit med om, och då har jag äntå varit arbetslös i två år...
Imorgon SKA jag till jobbet, jag skiter i hur jag mår. Inte blir jag då bättre av att sitta här hemma.

Igår fick vi hem reklam från
Ellos. Vanligtvis är jag inget fan av reklam och brukar inte ens öppna eller titta igenom dem. Men nu såg jag ett snyggt påslakanset, från 99 kr! Var ju tvungen att titta.
Då hittade jag även att jag skulle få 50% rabatt på den dyraste produkten och även ett gratis påslakanset på köpet.
Så vi kikade igenom hemsidan lite och bestämde oss för att köpa påslakanset, gardiner och sen hittade jag några söta ljuslyktor på rea också.



Helt okej med tanke på att det hela gick på ungefär 400 kronor. Sen tillkommer ju frakt och skit, så det blev till slut 465 kronor!
Sen får man ju poäng till M2M genom Ellos, så då tjänade jag in 2790 poäng där :)
Jag shoppar ytterst lite men har redan lyckats skrapa ihop 7000 poäng!

Jaja, nu orkar jag inte sitta här nåt mer... jag är så raastlös! Hur har jag någonsin lyckats vara hemma jämt och ständigt förut? BLÄ.
Nu ska jag dricka te och lyssna på Veronica Maggio så kanske "jag längtar tillbaka till jobbet"-känslorna försvinner..


Kommentarer
Jane sa..

du kanske är gravid sofia? ;)

Sofia sa..

Om jag är det så är Andreas också det, vi har varit lika sjuka båda två :)

2008-08-22 @ 10:40:08
URL: http://ungato.blogg.se/
Jane sa..

haha ja vem vet ? mirakel kan hända ;P

2008-08-23 @ 10:01:24
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
maria sa..

det ena påslakanet till höger är inte lika snyggt som på bilden jag fick dte men det är jätte grått. =(

2008-08-28 @ 10:50:42
URL: http://www.metrobloggen.se/mariiiiiiiiiia

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback