Slipar på en ny design.

Igår var jag ju som sagt hemma från jobbet, den sista dagen. Var ganska less på att spela The Sims 2, vilket är vad jag vanligtvis gör när jag är sjuk.. tiden går så fort då :)
Jag är SÅ LESS på denna design! Usch! Och att den ser helt knäpp ut i IE hjälper då inte.
Den nya är jättefin men jag har såna problem.. som med denna design så håller jag på att koda om från PHP till CSS/HTML och det är så himla tråkigt..
Plus att jag ska göra om den designen från två kolumner till tre, och jag håller på att bli GALEN! Allt gick jättebra igår, och helt plötsligt blev designen helt bonkers!
Jag vet inte vad som är fel och det värsta jag vet när det gäller att koda designer så är det felsökning. Det kan ju vara vad som helst, koden är skitlång!

I helgen lär jag knappast orka ta itu med det. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, både jag och Andreas har ju varit sjuk och jag mår fortfarande illa. Imorgon har Andreas systers nya karl inflyttningsfest, så vi ska väl dit. Dock ska jag vara nykter och köra, vi kan inte ta med hunden pga. att husägaren är hundrädd, och att ta med sig Schnooz då kanske inte är världens bästa idé.
Han ÄR ju supersnäll, men så burdus! Hoppar och skuttar som en liten antilop och väger säkert som en antilop också.
Då är det super att kunna köra bil så jag snabbt kan komma to the rescue om vi skulle vara tvungna att lämna honom någon längre stund.

Kommentarer
Karin sa..

när börjar du jobba? och hur långt brukar ni gå innan?

ulrika sa..

sv: måste nog hålla med killen där, tyckte inet filmen var så bra. Men som du skriver en söt historia.

2008-08-22 @ 16:20:46
URL: http://colorelle.blogg.se/
Wysteriia sa..

Precis det jag tkr ^^ Men ett par skor för 600 är väl inget som finns i min värld riktigt..haha :)

2008-08-22 @ 21:35:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Lycka till med designen! :) Jag gillar den här jättemycket. Är det för att kolumnen har trillat ner i IE? Prova bredda wrapperdelen en aning. Det är någon i din sidokolumn som tar lite för mycket plats. Det är därför den har halkat ner. Säg till om jag ska kolla någon, kan de här kodmallarna och stilmallarna utan och innan. Jobbskadad. :P

2008-08-23 @ 08:55:26
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback