Fest igår!

Jaa.. men jag var nykter :)
En av Andreas systrar har just gått och skaffat sig karl (som flyttat hit från typ Sthlm eller nåt?) och han hade inflyttningsfest. Detta var ute i skogen och ganska långt från allt, så eftersom alla andra (förutom barnen förstås!) hade bestämt sig för att dricka alkohol så bestämde jag mig för att hålla mig nykter så att vi alla kunde ta oss därifrån, slapp gå eller ringa svindyr taxi.

Faktiskt helt okej kväll, men jag måste säga att högpunkten av kvällen var MATEN! GRILLNING! Jag började fundera om detta kanske är första gången i sommar som vi har grillat? Galet!
Men jag är i alla fall mästare på att grilla och därför blev det supergott. Jag har Andreas och Bea som vittnen för det :)

Lite bilder från kvällen;




1, Jag och Andreas är så himla normala!
2. Andreas och kvällens minsting, Axel, kastar boll.
3. Andreas och Bea. Bea blundar med flit. Jäkla unge!
4. Jag ser aningen lost ut.
5. Mor och dotter i en hederlig brottningsmatch!

Nästa helg blir det fest igen. Jag, ännu denna gång, den enda nyktra :)
Vi ska upp till en av Andreas systrar i Råneå och käka lite kräftor och sånt där. Där stannar vi nog från lördag till söndag, så
Jane, då kan du pusta ut och låta Hälge springa lös för vi tar jycken med oss :)

Kommentarer
LINA VERONICA sa..

vad kul att du är med! :)



ser ut som en kul kväll!


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback