Det är höst i luften...

Faktiskt inte allt för kallt idag, men det börjar kännas som HÖST!
Detta betyder att jag snart måste skaffa mig en ny jacka (min SUPERFINA blev ju sönderklippt av ambulanspersonalen när
jag krockade!). Jag vill inte! Jag vill ha min gamla jacka! :(

Idag är jag finklädd på jobbet för att matcha Erikas glamourösitet, det är hennes sista dag på jobbet! :(
Tråkigt, det är så himla många som har slutat nu, de flesta för att börja plugga. Vad har hänt, har alla mina bekanta blivit pluggisar? :)

Kommentarer
sanna sa..

Oj, hoppas det var till någon nytta att de klippte sönder den även om det kanske inte känns helt okej såhär i efterhand!

Sofia sa..

Jaa, de ville ju ge mig dropp och såna grejer i ambulansen och jag fick inte röra mig heller, så det var ju bäst att de klippte sönder den.. men jag saknar den verkligen och nu har butiken som sålde den stängt igen.

Den var nästan sprillans ny och typ 2 veckor innan olyckan så stängde dem :P

2008-08-27 @ 12:48:51
URL: http://ungato.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback