Det är ett mirakel!

För ett tag sedan så skrev jag ju om min otroliga kärlek till wiener melange. Detta är, för er som ej är insatt i kaffevärlden, en kaffedryck som innehåller mjölk, kaffe och choklad.
Ett tag efter jag skrev detta inlägg så läste jag på Aftonbladet om vad mjölken i vissa kaffemaskiner innehöll. Tydligen
något som man också använder i tvättmedel.
Detta brydde jag mig inte så hårt om, men efter att jag faktiskt sett hur denna "mjölk" verkligen ser ut när den ej är i flytande form så är jag inte så särskilt sugen på att fortsätta dricka flera koppar wiener melange per dag.

Idag tänkte jag dricka en kopp bara för att jag inte gjort det på någon vecka nu.
Men BLÄ! Usch! Hur har jag kunnat tycka att detta varit SÅ gott? Kanske det är min hjärna som tagit över och förklarat för mina smaklökar att den där äckligt geggiga vita inte är så himla gott.
Sitter här med en kopp och tänker... "Jag är egentligen sugen på en vanlig kopp kaffe...".
Det är ett mirakel. Wiener melange är nu borta från min mumslista! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback