Cykel är det bästa någonsin!

Jag är så himla lycklig över att ha en cykel!
För det första så slipper jag stressa till jobbet, jag kan fara en kvart tidigare än vad jag gör när jag går.
För det andra så är det UNDERBART att cykla med våran underbara hund! Han älskar det och det är skitbra på mornarna att fara ut en halvtimma eller timma så han blir trött och slipper sitta och vara frustrerad med en massa överbliven energi när vi är på jobbet.

ALLA borde skaffa sig en cykel.
Save the enviroment! :)

Kommentarer
Sonja sa..

jag kom nhyss hem från inskolningen på dagis på andra sidan stan.. cyklade och hade barnen i cykelvagn! dit var hur lätt som helst, bara nerför, men följdaktigen blev det bara uppåt hemåt så n u är jag ganska spak :) men det går nog lättare med tiden

Rebecca sa..

Jag har ju skaffat en cykel idag:) hehe

2008-08-20 @ 23:57:11
Misen sa..

Verkligen, cykel är bäst! Jag ska verkligen ta och skaffa mig en ny, min gamla har tappat växlarna och är totaltrög...

2008-08-22 @ 07:27:09
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback