Var är mitt sunda förnuft?

Som jag sagt några gånger förut så vill jag gärna kliva upp 2 timmar innan jag behöver åka till jobbet på morgonen.
Detta betyder att jag borde kliva upp klockan fem, senast halv sex.

Jag är en sån person som väldigt lätt somnar, sover tungt och har svårt att vakna.
Idag var en vanlig dag då jag låg och snoozade hur länge som helst. 05.40 vaknade jag dock till, och tänker (pucko!):
"Jag undrar om jag ska låta mitt sunda förnuft ta över och kliva upp just nu, eller om jag ska ignorera mig själv?"
Och vad tror ni jag gör? Ignorerar mig själv och sover till 06.15!

Vad tusan är det här? Är det inte meningen att man ska lyssna på sitt sunda förnuft??

Kommentarer
Malin F sa..

Haha! själv så klev man upp 07.20 och jag började 07.30 och jag fick ändå vänta en stund innan jag loggade in. ;) smiiid


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback